måndag 1 april 2013

Johan 25

Förr ett tag sedan fyllde en till kusin till mig år och eftersom han fyllde 25 valde jag att göra ett box-kort med bilder av han när han var liten.

Så här ser boxen ut på utsidan.

 
På sidan står det 25.

 
En blick på locket.


Så här ser boxen ut när locket är av.

 
Och så här "öppnar" man kortet.




 
En överblick över kortet.

 
En ruta att skriva vem det är ifrån.

 
Min kusin gillar att fiska så jag har maskat in fiskar istället för glas som Edwin håller i egentligen.


Han jobbar som elektriker så jag klistrade dit lite elmärken på kortet.

 
 
En ficka där vi stoppade en peng och ett till elsymbol.

 
På undersidan har jag skrivit min signatur och maskat in en fisk.

 
Ha det fint!
 

4 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Jätteläckert! Det är ju så häftigt när man tror att det är en ask med nå't i, så är det ett kort... :)

Cornelia sa...

Personligt och fint!

Johanna-pojjo sa...

Hej Johanna, fint namn du har *ler*
Vad du gör fina alster..:D Jag har tittat runt och hittar en massa fint.
Tack för besöket hos mig
kram Johanna "pojjo"

Veronica sa...

vad kul det var att titta runt på allt fint du har gjort. Gillar denna asken mycket, vilken smart idé. Fast på din blogg har jag sett många tips och bra idéer, bl.a. dina tester att stämpla på band, den tar jag med mig. TACK Veronica