torsdag 21 mars 2013

Välkommen prinsessan Emilia

Strax innan jul fick min kusin en dotter och nu i helgen ska jag och min familjen träffa den lilla bebisen för första gången och ett välkommen kort fick det bli till den lilla tjejen.
 
 
Närmare titt på motivet.

 
På insidan embossade jag en prinsesskrona i guld.


 
Material:
Cardstock
Papper: Pion-Minnernas Ateljé: Ros & Spillbit
Vellum:Tapestrybycrgibson-Amy Dietrich´s: Thank Heaven
Akvarellpapper: Canson
Stämpeldyna:Versafine & High Colored-brun
Tombow: 090, 451, 850, 772, 977 & N55
Stämpel: Phunnyface, Youdo- inbjudan & Artemio
Bokstäver: Panduro- Alphabet foam stickers & Docraft- Metoyou: Outline stickers
Embossingpulver: Ranger- Clear
Vit gelpenna: Pilot- 07 White
Halvpärlor: Reprint 
Spets
Häftstift
Blomma
 
Deltar:
Jag deltar i Scrap-perras veckans skiss # 12
 
Ha det fint! 


2 kommentarer:

Lotta sa...

Så fint kort till den lilla! kram Lotta

Kicki sa...

Så näpet och sött!

Kram Kicki