onsdag 5 juni 2013

Happy Birthday Tanya

Jag är ett stort fan av YouTube och youtubers och nu när en av mina favoriter, Tanya Burr fyller år ville jag ta chansen att skicka ett födelsedagskort.
 
 
Papperna kommer från Prima som var min majfavorit.
 
 
En överblick när man öppnar kortet.
 
 
En liten present finnes mitt i kortet.
 
 
Tanya gillar bland annat att baka så då tyckte jag att den här stämpeln passade perfekt.
 
 
Söta fjärilar dekorerar kortet.

 
En liten ficka håller ansiktsmasken på plats.

 
Tanya är makeup- artist så jag dekorerade med små sminkstämplar.

 
En söt magnoliastämpel fick också vara med och såklart en cupcake.

 
Jag stämplade en fjäril på baksidan och skrev min signatur.

 
Ha det fint!

4 kommentarer:

Sabina sa...

Superfint, och vad gulligt av dig att överraska henne sådär. Hon kommer garanterat bli glad. Gillade din fina stämpel "Hugs,kisses and butterflywishes..." lite extra mycket!:)

Pernilla ~Pillan~ sa...

Riktigt snyggt kort! Roligt för henne och få en överraskning.. Och en chokladmask också :-) de Prima-papprena är riktigt snygga, köpte några i helgen. Kram Pillan

SusanLotus sa...

Gillar smink-stämplarna! :)

Kicki sa...

Åh, vad finurligt du har bakat ihop allt! Detta måste hon bli väldans glad för! :)

Kram Kicki