lördag 26 maj 2012

Altrat Pringlesrör

Jag gillar idén av att använda det vi egentligen skulle kalla "skräp" till att skapa nya ting och på så sätt få användning av "skräpet". Så nu när jag såg min hög av Pringlesrör växa kände jag att nu är det nog läge att pröva att altra ett rör. 

Jag bestämde mig för att jag ville ha ett fönster så jag skar ut en oval som jag sedan täckte med ett annat "skräpmaterial", plast. Jag har inte sparat på krutet utan öst på med blommor, blad, pärlor, kedjor mm. Här kommer massor av bilder =)










Nu ska jag se Eurovision Song Contest, heja Loreen!!!

Ha en fin kväll!!

2 kommentarer:

SusanLotus sa...

Riktigt tjusig!

Du påminner mig om min Pringlesrör-hög. Har inte gjort en enda hittills...

Ja, heja Loreen! ;)

Iffa ...... sa...

Hej!

Vilket fint Pringlesrör du altrat!! Så många fina detaljer du fått med och jättefint med fönstret!

Jag tycker oxå det är kul att altra, och dessa rör är perfekt till det ändamålet......+ att innehållet ju inte är helt fel heller,hihi.

Kram Iffa