onsdag 21 mars 2012

Vinnaren i blogcandyn

Nu är det äntligen dags att dra vinnaren i blogcandyn som jag hade för att fira bloggens första födelsedag och vinnaren är:



























Men eftersom det var så många som ville delta och att jag har fått 35 följare lottar jag även ut ett litet hemligt pris och lotten föll på:






















Grattis till er båda, maila er adress till johannascardmaking(@)hotmail.com (ta bort parantesen runt @) så skickar jag vinsterna senare i veckan.

Tack till alla som deltog och ha det fint!

7 kommentarer:

Marita Johansson sa...

GRATTIS till vinnarna

vivis-pyssel sa...

Hej!
Åhhh så glad jag blev över att vinna ett hemligt litet pris.
Du har en jätte fin blogg.
Jag har mailat min adress till dig.

Kramis

Kicki sa...

Grattis tjejer!!

bittan sa...

Tackar ! Roligt att vinna .bittan

vivis-pyssel sa...

Tack för det fina paketet. Jag blev jätte glad över de fina saker du stoppat i.

Kram/Vivi

bittan sa...

Tack !
Det var så roligt att vinna .
Jag har mailat min adress o väntar på paketet .
Vårhälsningar bittan

Ifall du inte fått mina mail så kontakta på nytt på adressen
bittan4@gmail.com

bittan sa...

Tack för de fina paket som kom idag.
Hälsningar bittan