torsdag 14 juli 2011

Välkommen

Oj, det var ett tag sedan jag bloggade. Har helt enkelt inte orkat fota alla alster som jag har gjort, men det ska det bli ändring på nu är lillasystern har kommit tillbaka med kameran (så nu blir bilderna lite bättre). Men så länge innan jag har fotat de nya sakerna kom jag ihåg att jag inte hade visat klart alla bidragen som jag gjorde till svensk scrapbookings midsommarcrop. Utmaningen "Kort 2" gick ut på att göra en inbjudan till en sommarfest och så här blev resultatet.


Ha det bra i sommarvärmen!!!!!

2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Hej Johanna, vilket supersött kort. Du har vunnit blogcandyn hos mig så om du mailar din adress till mig (veronica.tingvall@gmail.com)så får du paketet efter helgen.
Grattis och kram/Veronica

Terés sa...

Hej å tack för din söta kommentar i ELB-bloggen! Å Grattis till blogcandyt oxå...

Kram