måndag 18 april 2011

Glad påsk

Mitt andra påsk-kort i år och är gjord efter en tävling hos Stämpelkällan där man ska använda sig av färgerna lila och gult plus att man ska ha en stämpel från Stämpelkällan på sitt kort. Kycklingstämpeln är från Stämpelkällan och blomman är från Vilda stamps. Dagen började med att jag gick till Panduro och handlade en vattenfast stämpeldyna för att senare för första gången prova mina tombow pennor. Det var inte så svårt som trodde men jag förstod snabbt att jag nu måste införskaffa akvarellpapper eller annat papper som tål vatten, men det blev ändå ganska bra för att vara första gången =)

4 kommentarer:

San sa...

De blev ju jättebra med Tombowsarna de däringa små kycklingarna! Lycka till i tävlingen
San

lilla jag sa...

Snyggt kort, kul att du hoppade på tävlingen!

Kram Lilla jag

Tesa sa...

Jättefint kort, kul att du vill vara med i vår tävling hos Stämpelkällan:)
Kram Tesa

Jaana sa...

Och så bra det blev då....:-)